27 juli 2011 - Svar på kommentar!!

2011-07-27 / 11:36:08
"ANDREA - smsa låna" om 23 juni 2011 - LÄGENHETEN ÄR VÅRAN!!:
Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: När jag började blogga med bloggen "nitonochgravid" så var jag inte alls inne i det här med bloggande överhuvutaget. Jag hade inte ens en tanke på att börja blogga fören jag blev gravid med Nova för att samla mina tankar någonstans. Jag sökte lite på bloggar och hittade då www.blogg.se och det verkade vara en okej sida att blogga på så jag slog till. Så jaa, på den vägen är det.
Ända nakdelen jag haft innan jag själv lärde mig var alla koder som du behöver fixa till för att få en bra desinge :) Men nu i efterhand när man lärt sig så är det rätt skoj att pilla även om jag själv inte har Photoshop till min headers.



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Ser att väldigt många har fått liknande kommentarer från typ "smsa låna" och annat, jag brukar oftast bara radera dessa reklam kommentarer, men det var ändå kul att läsa svaret :)

Kommenterat - 2011-07-28 / 19:42:16  | URL - http://eekk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: