23 juni 2011 - LÄGENHETEN ÄR VÅRAN!!

2011-06-23 / 12:39:22
Vi ÄNTLIGEN fått lägenhet!! =D
Den ligger mitt i centrala Alvesta.. Vi var och skrev kontrakt igår så nu finns det ingen återvänd!! ;) Vi flyttar in 1 september, så det är inte alls länge kvar nu. Det är 70 dagar exakt! ;D ÄNTLIGEN får Nova ett eget rum som man får börja inreda och greja med. När vi flyttar ska vi köpa en ny säng åt Nova, lite nya möbler och en snygg leklåda som hon kan ha alla leksaker i :) Åh vill att det ska vara den 1 september nu!!! Längtar som en tok ska jag säga er. Äntligen lite tur säger jag bara, som vi har väntat.



Balkongen till höger högst upp är våran =D " takvåningen".
Egen ingång från loftgången. Kan det bli bättre?? =D 


Puss och kram //

Åsikter!
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommenterat - 2011-07-20 / 15:33:44  | URL - http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: