31 maj 2012 - så var denna månad också över!!

2012-05-31 / 22:20:09

Dagarna går i ett och idag är det sista dagen på maj månad, de vill säga så går vi in i JUNI imorgon....!!! :o Nu är det bara två, endast två skoldagar kvar sedan är det som många kallar det, "sommarlov". För mig innebär det dock annat ;) Idag har jag jobbat. Inte praktisera, utan jobbat (Y) har jobbat från 07.45-13.30 idag så de blir ändå några timmar innan sommaren börjar. Haft jätte trevligt under dagen :) Nu känner jag att jag längtar ännu mera tills v.24 (v.25) så det kan ta fart på riktigt. Har inte blivit avskräckt, och de är ju toppen :)

När jag sluta så hämta vi Nova, åkte iväg och handla lite fika och mys till familjefesten som Novas dagis hade samt snabb middag, de blev grillad kyckling och potatissallad. Kvällen bjöds på familjefest med tipspromenad och sångstund från de små barnen på Novas dagis idag. Nova de trollet kunde alla frågor :o Så himla duktig var hon. Inte illa att kunna alla svaren på frågorna för att vara snart 3 år. Jag är så STOLT över henne! :) <3 Efter tipspromenaden bjöd barnen på sång som dem övat på under veckan och sedan vankades fika och grillning av pinnbröd :) Har haft de jätte mysigt trotts att de var kyligt ute och regnet låg i luften hela tiden. Men de var trevligt ändå och Nova uppskattade de mycket :) Så har min dag sett ut iallafall. Dagarna kutar iväg så man hinner knappt något. Men ikväll innan jag somnar hann jag med ett snabbt inlägg ;) hehe


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: