12 juni 2012

2012-06-12 / 00:29:13

Bloggen ligger just nu på is har jag märkt. Har inte direkt tiden eller lusten att skriva om allt som händer i mitt liv i nu läget. Inget har hänt, bara att lusten är inte alls på topp för att blogga bara. Men ingen nöd för de, ibland kommer de inlägg när man minst anar de som ni säkert redan vet nu. Dock är motivationen på NOLL just nu och därför står den stilla, men så kan de vara ibland. Man är inte mer än människa :)
Imorgon börjar jag jobba och där försvann ännu mera tid. Man ska ju även hinna leva och då finns det betydligt bättre saker och lägga fokusen på, de vill säga Nova. Men jag lever och mår bra, de va väll de jag ville säga.
Men NI får gärna ställa frågor om de är något ni undrar över, jag svarar så gärna. Tills dess, vi höres och syns!

Just ja...... Idag har även jag och Johannes varit tillsammans i 4år och 10 månader :) <3 Snart är det 5år som vi varit ett par, inte illa :) Oj det var länge sedan man skrev något om de, men kom och tänka på de nu när jag skrev 12 juni 2012 :p


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: