13 juli 2011 - Svar på kommentar!!

2011-07-13 / 14:56:57


Hanna
 
om 26 maj 2011 - Köping i helgen: För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D

Svar till Hanna: Tack, det var otroligt roligt och höra. Det är såna här kommentarer som gör en glad.
MER såna kommentarer :)

Cassandra om 6 juli 2011 - Novas lista!!: Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg

Svar till Cassandra: Först vill jag säga tack :) Sedan nu svaret på frågan - Jag har blogga sedan dryga 3-4 veckor efter att jag fick reda på min graviditet. Dock har jag avsluta den bloggen och startade denna blogg när Nova föddes 2009, så snart 2år blir den nu här då :)



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: