26 maj 2011 - Köping i helgen

2011-05-26 / 10:00:38
Om några timmar så ska vi sätta oss i bilen och börja åka upp mot Köping, 40 mil och dryga 5 timmar i bil väntar i dag. Men man har något att vänta sig :) Har sett fram emot denna helg så mycket. Hoppas den blir lyckad! Helgen bjuds på Köpingsfesten/köpingsyran och min bror som fyller 20år <3 Träffa massa goda vänner och ha det allmänt mysigt med familjen. Vad kan gå fel? ;)
Allt är mer eller mindre fixat och klart här hemma. Jag och Nova är klara sedan länge då Nova var en pigg liten dam i morse. Men vad gjorde det när solen lyser. Den ända som fattas nu är min kära Johannes som slutar runt lunch idag :) Sedan är det bara klart för att börja köra. Äntligen har han ledigt en heeel helg utan massa jobb, han tog tillochmed ledigt för morgondagen, JIPPI!! Men ja, lyckan kommer väll tillbaka då han ska jobba HELA nästa vecka. Så denna helg ska jag och Nova bara njuta av att ha han hemma :) <3

Ha en underbar helg allesammans!
Vem vet, vi kanske ses i helgen ;)




Puss och Kram //
(bild saknas)
Åsikter!
Postat av: Hanna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Kommenterat - 2011-07-11 / 07:02:55  | URL - http://gravidforsakring.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: