10 maj 2012 - Ett otrevligt väder och annat babbel.

2012-05-10 / 19:42:18
Då har man äntligen EN ledig dag innan man börjar ett 4 dagarspass över helgen.
Jobba är det enda man gör känns det som ibland även om jag ändå haft det rätt tur med tiderna och väldigt få kvällstider. Känns även lite surt att behöva jobba över en helg, dessutom GRATIS när det finns annat skoj och göra istället. Men det är väll sånt man får ta när man pluggar :) Det är tur att man inte vantrivs på avdelningen jag är på då hade det varit tufft!! Jag får önska regn till helgen så slipper man vara ledsen över att det är fint när man själv jobbar ;) Neej gud så otrevlig jag är nu kände jag.
Igår jobba jag mellan 14.00-21.30, en rätt seg kväll för det var OTROLIGT lungt på avdelningen. Hade önskat mer action men ja, även sånna dagar kanske kan vara sköna ibland :) Snart går jag in på min 3 vecka på sjukhuset, vilket betyder att praktiken snart är slut. Helt galet, har redan varit på praktiken i snart 2 veckor och den 24 maj är min sista dag där. Galet så tiden går! Men det går den ofta nu mera har jag märkt.. Är det för man har kul?? Eller är det för man har något att göra??

Vad har jag gjort på min ända lediga dag?
..... Joo jag har tagit det rätt lungt idag faktiskt. Jag och Nova träffade Elin och Wilmer en snabbis på kondis och tog en fika. Efter att vi sagt heg då så drog sig jag och Nova till apoteket för att uträtta lite ärenden åt svärmor. Måste säga att vi tajmade in ett kalas väder, eller inte ;) Det börja ösregna lagom när vi kom ut från kondis. Men Nova var inte olycklig inte över vädret, tvärt om. Hon hade otroligt skoj i alla vattenpölar på vägen till apoteket och hem. Men det är ju tur att någon var glad över det "fina" vädret, dock längtar mamma själv efter sol och värme men det verkar jag få längta efter länge om det inte blir en sista minuten istället ;) hehe



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: