4 maj 2012 - En vecka har gått!

2012-05-04 / 21:15:34

En vecka har nu gått på praktiken och det har gått jätte bra tycker jag. Har inte fått höra nå mer än positiva saker så antar att jag gör ett bra jobb. Men nu tar iallafall jag helg och det är jag värd tycker jag. Imorgon kommer Johannes mamma, Novas farmor och ja min svärmor. Hon ska komma hit för att hjälpa till att passa Nova under veckorna jag har praktik och dumma tider eftersom Johannes går ständig eftermiddag :) Livet är inte alltid de lättaste när man inte har någon som kan hjälpa till när man behöver det utan att de måste resa en hel dag och planeras långt innan, men allt löser sig alltid och denna gång var svärmor snäll att hjälpa oss. Det tackar vi otroligt mycket för :) Det kommer dock kännas bra skumt att någon HJÄLPER oss med Nova, det har aldrig hänt ju ;p Är det nu man ska njuta lite eller? Hehe

Nej nu ska jag nog säga god natt för mig. Är så trött idag men det är väll inte så konstigt när man gått upp 05.15 hela veckan och stressa hela dagarna. Så god natt, bäst jag slutar innan jag somnar in ;) hehe

- Bjuder på en "vacker" jobbarbild ;) -


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: