14 maj 2012

2012-05-14 / 21:56:33

Nu tar jag ledigt, men endast för en dag. Imorgon är min enda lediga dag efter helgpasset och den ska tillbringas tillsammans med Nova (såklart), Elin och Wilmer inne i Växjö :) Hoppas det är fint väder pch inte så himla ruggit som det varit idag. Ja, önska kan man iallafall alltid göra :)
Just ikväll är jag ensam uppe. Nova kröp upp med sitt täcke och kudde till farmor sin och somnade på två röda efter att ha trottsa lite lagom lätt efter dagis. Så nu är det nästan FÖR tyst! Men man får väll passa på och njuta antar jag. Ovant tycker jag, skönt kan många andra tycka. Men jag är van med liv ;)
Hade gärna kuta ner till solariet nu när Nova sover gott och ta mig 15 minuter andrum, men har inga mynt och så stänger dem om 5 min så det är rätt uteslutet :p Men skönt hade det ändå varit. Nej nu ska jag glo med ena ögat på skilda världar (har börja om) och kanske somna tidigt ikväll. Är rätt trött efter ett 4 dagarspass över helgen. Men, den som väntar får se hur kvällen slutar :)


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: