22 mars 2012 - och jag har helg!

2012-03-22 / 22:34:18

Känns helt underbart att det bara är torsdag än så länge och jag och Nova har heeelg! Ligger nu i sängen och njuter faktiskt :) Ingen läxa tills imorgon, det är helt underbart. Så imorgon (fredag) blir det troligen shopping med Nova och underbara Elin inne i Växjö OM inte planerna ändras och hon lyckas bli dålig igen. Men sånt hoppas vi icke på! Men blir fallet så, ja då hoppas vi på fint väder så jag och Nova bara kan vara ute och mysa i vårvädret och ta med fika ut :) Det ska vara som idag, lagom varmt, klarblå himmel, vindstilla och SOL. Hur underbart är inte det?? Våren är äntligen här nu.
Synd att vi kom hem så sent idag, annars hade jag mer än gärna gått på en promenad. Men nu har man inte så lyxiga tider så sånt hinns med. Tur att dagis är ute så pass, stackars Nova annars och komma hem 17.00-17.30 och knappt får vara ute, usch sånt dåligt samvete jag skulle haft då. Stackars barn! Nu har man turen och ha ett helt underbart dagis som jag är 110% nöjd med :) Det bästa dagiset i hela Alvesta och nu ljuger jag inte, de vann tillochmed för det. Jätte skoj faktsikt :)

Jaha men annars då?
Jo tack livet rör på sig! Ska inte gnälla. Har väldens finaste dotter och sambo och mina vänner ska man inte ens tala om, helt underbara så ja. Utan dem skulle man vara en nolla.. Eller ja, en helt annan person iallafall! Jag är lycklig trotts omständigheterna i allt :) Jag är lyckligt lottad som fått så fina vänner <3

 

Puss och Kram //

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: