21 mars 2012

2012-03-21 / 00:53:34

Att somna ikväll var inte det lättaste!! Har legat i sängen sedan 21.00 men är fortfarande vaken. Men men så kan det vara. Blir nog lättare att somna imorgon då man ska upp här vid 06.00, cykla med Nova till dagis, vidare till skolan och vara i skolan från 08.30-16.00 sedan hämta Nova vid 16.30, hem och fixa käk sedan är det ju kväll i stort sett :)

Annars idag då.
Joo har plugga och små plocka här hemma i stort sett hela dagen när Nova inte vela ha min tid. Men det var inte så ovanligt kanske ;) När Johannes kom hem åkte vi och handla, och tro det eller ej så fick vi rätt mycket för inte ens 500kr denna gång. Trodde det skulle gå på mycket mycket mera med tanke på allt vi fick. Blev glatt överaskad! :) Sedan hem fort och göra i ordning mat - lax i citronsås och kokt potatis, hur gott som helst om man skippar mina översaltade potatisar ;) Fast med lite smör i försvann saltsmaken, så det var ju tur. Sedan har vi inte gjort allt för mycket. Så detta inlägg var allt annat än nädvändigt känner jag nu. Men så kan det också vara. Måste bli trött helt enkelt!!

Jo Nova har upptäkt en ny fasa. "krokodilen under sängen" som "biter" henne när hon ska sova. Jo det talade hon om för mig och Johannes ordagrant när hon skulle lägga sig att det fanns en krokodil under sängen som bet henne när hon skulle sova. Och den kom bara fram när det var mörk och försvann när det blev ljust eller tänt igen :/ Hon var helt livrädd på riktigt stackaren och verkligen grät när hon berätta om "krokodilen under sängen". Så i natt sover stumpan inne hos oss för hon somnade inte fören vid 22.00 där om kring.
Nee känner hur paniken börjat svaja till här nu när klockan är så pass mycket och jag ser hur varje timme tickar "timme in och timme ut " :/ PANIK!! Så nu säger jag god natt och lägger ner mitt nattinlägg! ;)


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: