18 mars 2012 - sista dagen på veckan!

2012-03-18 / 23:39:49

Jahapp då var det söndag igen då. Ja nog är denna söndag är över och John blund har knackar på ögonen. Men trotts att jag är trött är det svårt och koppla av och somna ikväll :/ Men men med lite tvång funkar allt, eller? ;)

Dagen har bestått av sängläge och soffläge för min del idag. Hade sån magknip och hårda hugg i natt och halva dagen att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Natten var hemsk ska jag säga er. Grät största delen av natten och få timmars sömn lyckades jag få och en make som var mer vilse än hjälpande ;) När han sover så SOVER han och inget annat kan komma i vägen då! Så att få en hjälpande hand av honom var omöjligt. Ja och för er som nu sitter bakom dataskärmen och misstänker en ny graviditet kan tänka om. Är icke gravid!! Och vill INTE bli heller. Nog snackat om det!! Misstänker dock att min gallsten börjar spöka igen. Hade anfall när jag var gravid med Nova, men ingen operation gjordes pga graviditeten sedan dess har jag inte haft några allvarligare anfall som varit direkt störande. Nog om smärtor :) Nu är smärtorna över iallafall och det är jag glad över. Återkommer dem blir det ett besök hos herr vitrock.

Nu är det nog dax för mig att försöka sova yttligare en gång så jag orkar skolan imorgon och Nova som äntligen få komma till dagis efter 1,5 veckas frånvaro pga sjukdom. Hon är överlycklig :) Som hon saknat dagis dessa dagar <3 Nej ni. Nu säger jag god natt!


Puss och kram //

 


- inlägg från min iphone

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: