12 mars 2012

2012-03-12 / 10:20:01

Idag är det sjukstuga här hemma. Jag är mer död än levande. Feber, frossa, svettas och ont i hela kroppen. Så idag är det sängläge som gäller. Mys i sängen med Nova och tre Kronor <3 Bättre kan det inte bli. Det är tur att det finns bra tv-serier som man kan sätta på dagar som denna. Lite synd är det om Nova dock som måste vara hemma med mig idag, i detta underbara väder också. Men bästa Elin erbjöd sig visseligen att gå ut och leka med henne, så vill Nova ska hon självklart få gå ut och leka av sig i det härliga vädret :) Hur underbara vänner har man inte? :') Som ställer alltid upp när man minst ber om det. Älskade vän, är så glad att jag har dig som vän! <3

Igår var Nova helt underbar. Jag mådde inte alls bra, ont i hela kroppen så tårarna börja rinna. Men Nova vet hur man gör en glad <3 "Vänta mamma, pappa kommer snart med Alvedon och hostmedicin åt dig" säger hon åt mig. Asså, hur go är hon inte??! Tårarna växlade snabbt om till skratt. Ja det gick ju inte att hålla sig som ni kanske kan förstå. Underbara unge, som jag älskar dig <3

Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: