25 januari 2012 - En stolt mamma!

2012-01-25 / 22:22:58
Jag är så förbannat stolt över min lilla prinsessa <3 Dagarna går och blöjan har varit av nu på dagarna främst i 5 hela dagar. Innan har vi låtit henne bestämma när hon velat ta av blöja och även nu också. Pottan och toaletten har blivit ett stort intresse nu mera och blöjan har bojkottas nästan helt :) Idag helt utan någon nämt något om det säger Nova själv att hon inte ska ha blöja på natten för hon är en stor tjej. Var först lite delad i önskan då hon ibland brukar komma in till oss om nätterna och var då lite orolig utefall olyckan skulle vara frame. Men då det ändå var Novas förslag själv så uppmuntra vi det såklart och fixade i ordning i hennes säng. Nu kan vi inte annat än hålla tummarna på att det går bra och att hon kommer känna sig stolt i morgon :) Behöver jag ens nämna hur stolt jag är?? Puss och Kram // Alexandra Engström
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: