20 januari 2012

2012-01-21 / 00:51:53

Hej och hå!!
Dagen började som planerat. Vi träffa Ewa en stund på förmiddagen och eftermiddagen. Hon var på shoppar humör och shoppa hela Alvesta, haha skämt och sido. Jag fynda eller snarare Nova fynda en tröja till sig själv för 50kr och två strumpor :) Det var en jätte söt trotts att det var en vanlig grå tjockare tröja med en stor svart rosett på sittandes snett vid halven, hon är jätte nöjd. När Ewa åkte hem passa jag och Nova på att vila en stund då Johannes ändå skulle basta på jobbet efter han sluta. Så det var ingen panik då. Trötta som vi var sov vi i 1,5timma. Otroligt skönt, dock satte det sina spår då jag inte kan somna nu haha! Sedan blev det snabbt in till Växjö senare på eftermiddagen, dock inga fynd gjorda.... Eller jo, nu ljög jag lite. Hitta ju 4 hjärtskålar från Chili i vakra färger :) Hitta även ett sånt snyggt skänk/sidobord/minibord eller som vi skulle ha dem till, sängbord. MEN det fanns bara en kvar i sortimentet i HELA Sverige och det var det som stog där inne. Blev så besviken då vi verkligen letar efter något unikt och i gammal stil och så är dem slut, galet irriterande!! Aja bara fortsätta leta :) Vi var även in på Toys r us i Novas önskan och fynda lite dockkläder och pärlor till Henne, så ikväll har hon settat och pärla för fullt. Ett armband till mig och ett till Pappa Johannes <3 Det var jätte kul och se hur arg och irriterad hon blev när hon inte fick pärlan på tråden men kämpade tills det gick, här ger man inte upp heller :) Armbanden blev så fina så. Nova som är 2,5år snart är en envis liten dam i sina bästa år <3

Nej som vanligt passade man på pch skriva om dagen i äran när klockan är långt ifrån vaken-time ;) Så god natt!!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: