27 februari 2012

2012-02-27 / 19:34:54
Helgen har varit helt underbar. Har haft min bror Mikke och hans tjej Madde på besök under 4 dagar, från torsdag till söndag och vi har haft så himla roligt och mysigt hela helgen. Det var lite synd att dem inte kunde stanna längre, men det går flera tåg och vi får göra om detta snart igen. I fredags var vi in till Växjö menas Johannes låg och sov, sedan kom han och hämta oss vid 4 ungefär och vi åkte ut till Grand Sandmarkand och åt buffé och så kollade vi runt lite i affärer. På kvällen efter Nova gått och lagt sig tog jag och Madde ett glas vin och killarna en varsin öl och bara hade det allmänt mysigt. I lördags var vi i Kosta och hade en riktig trevlig dag och på kvällen blev det mys framför melodifestivalen med massa gott på bordet. När det slutade tog vi fram monopolet och spelade, dock fick jag värstingatorna så dem andra var dåliga förlorare och gav upp till slut ;) Och så igår söndag blev det inte så mycket gjort då Mikke och Madde åkte hem redan halv 11 för att vara hemma en vettig tid och oj så Nova blev ledsen när dem åkte hem. Hon trodde dem skulle komma tillbaka senare men när hon väl insåg att dem åkte hem till Arboga igen så blev hon jätte ledsen. Förklarade någolunda för henne att dem kommer tillbaka en annan gång och att det inte var sista gången dem kommer hit. Jag och Nova träffade visseligen Amanda, Elin och Wilmer senare på eftermiddagen men det var bara en kortis. Sedan gick vi hemmåt igen och bara tog det lungt innan kvällen satte fart på riktigt och det blev tyst och lungt. Jaa, det var väll min helg i snabbhet.


- Måste visa Novas otroligt tuffa Björn Borg trosor som vi köpte till Nova i lördags :) Dem minsta och sötaste Björn Borg underkläderna jag sett. Dem är i storlek 86/92 och är bara så himla grymma :) Samt att jag köpte ett sånt fint hjärta med texten "God natt min skatt" som vi satte över hennes säng. Så nöjd!


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: