5 februari 2012

2012-02-05 / 19:36:51
Har greja lite snabbt med bloggen här för någon dag sedan. Från sommarbilder till lite mer aktuella bilder :) Det känns skönt med ett litet upplyft även om det inte är helt klart ännu. Ska fixa till den lite mera när tiden finns, vilket inte är idag iallfall ;) Sedan sitter jag så sällan och bloggar nu mera också. Så den blir lite åt sidan kan man säga.. MEN så över till något helt annat. Annars i helgen har det varit lugnt. Har haft det det lugnt på läxfronten denna helg, så vi har endast fått mysa av närvaron tillsamman.

Just ja, för någon dag sedan fixade vi till i köket samt garderobsdörrarna i hallen och i Novas rum. Vi bytte ut handtagen från äckliga trähandtag (i min mening) till snygga och stilrena rostfria handtag :) Blev verkligen ett lyft här hemma. Bilderna får tala för sig.


Oj, så kom vagnen med av någon anledning också :P Jaja, den får mer än gärna pryga upp bloggen lite :D Min andra (läs tredje) kärlek!





Puss och Kram //



Åsikter!
Postat av: Caroline - Mamma till Theodore & Troy

jag vill också ha en bugaboo. Deras syskonvagn är ju så fiiin! :) Dock skulle jag inte köpa den eftersom det är lite dyrt när Theodore inte kmr åka vagn så länge till :)

Kommenterat - 2012-02-06 / 13:40:12  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: