21 februari 2012 - En del meningar i all enkelhet!

2012-02-21 / 10:58:59
Nova sitter och tittar i City gross-bladet och ser Nalle Puhs nya film i tidningen och så tittar hon på mig och säger "Vi ska köpa Nalle puh ida mamma". Svarar då till henne att hon har ju faktiskt egna pengar att köpa den för, men får dock som svar tillbaka: "Nej, mamma har pengar. Spara mina pengar"

Öhh jaha?? Vart får ungen allt ifrån. Hon är 2,5år och inte 4år :O
Det är dumt att vara allt för klok som liten har jag märkt. Dem kommer på de mest konstigaste sakerna som chockar bra ibland. Så vi får väll se hur det blir med den saken om hon får filmen eller ej när vi åker och handlar senare idag. Herregud, det märks tydligt att min lilla lilla tös har blivit så himla stor. Nästan allt för stor för sin ålder, som många säger när dem träffar henne. Hon vet exakt hur och vad hon vill ha, ingen får hindra hennes tankar heller :P


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: