20 februari 2012 - Dåliga känslor....

2012-02-21 / 00:13:24
Hatar verkligen detta!!
Johannes som Jobbar natt i Ljungby som ligger några mil från Alvesta måste sitta och åka varje kväll helt ensam för att komma till jobbet (såklart) och jag gillar det inte alls och speciellt inte när det är sånt väder som det varit nu ikväll. Vad som helst kan ju faktiskt hända och jag har noll koll på utefall det skulle hända något. När Johannes åkte iväg nu ikväll vräkte det ner snö/snöblandat regn och jag får alltid så ont i magen från han åker tills jag får smset att han kommit fram. Nu ikväll så är Nova vaken av någon anledning efter att hon vaknat till av sin dumma hosta så när vi släckte ner för en stund sedan i vardagsrummet så kollade Nova ut genom fönstret och kollade på mig och sa "Mamma, hoppas pappa kör försiktigt nu". Ja hon är bra klock hon och det är inte bara jag som tänker på saken. Usch dock vet jag att han kom fram oskadd även ikväll men man har alltid tanken i huvudet att vad som helst kan ju hända på vägarna. Tur att man har en sån klok och förstående dam här hemma som låter ens tankar gå till henne för stunden istället :) Vad skulle man göra utan henne? Helt ofattbart! Men kära läsare. Eftersom min tös inte har somnat ännu så ska jag ta mig an om henne och försöka få henne att somna, önska mig lycka till hehe. God natt på er alla.


Någon månad gammal, men ack så söt för det!

P.s Jag älskar kommentarer, så ni får gärna kommentera och lämna ett litet avtryck efter ni läst =)



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Ewa

sötisen <3 hon är sååå fin <3

Kommenterat - 2012-02-21 / 23:22:14  | URL - http://mitthandelserikaliv.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: