14 februari 2012 - den så kallade kärleksdagen!

2012-02-14 / 23:57:09

Hej och hå! Idag är det alla hjärtans dag. Något varken jag och min käraste firar över huvudtaget. Vi har aldrig firat under våra 5år tillsammans och vi kommer heller aldrig göra. Men vi är lika lyckliga för det :) I mitt tycke är det en dag precis som alla andra, bara det att butiker vill tjäna en massa pengar på kärleksförklaringar och folk som förväntar sig en massa fina presenter och fina middagar. Jag älskar min familj till ord som inte kan beskrivas, men att bevisa det en dag som denna är bara trams. Jag älskar inte mina kära mer idag än vad jag gjorde igår eller kommer göra i morgon. Visst okej. Vi gav Nova lite presenter, dock i ett helt annat syfte än just för att det är alla hjärtans dag. Hon har varit lite neråt igår och idag så vi ville gärna pigga upp henne med presenter som hon gillar. Hon fick ett mysigt gosedjur och en snygg villervalla klänning och villervalla strumpbyxor :) Super nöjd som hon var så visade hon snyggt upp sig när vi prova kläderna och nallen älskade hon :) Och vi fick en glad tjej återigen.

 

Nova hade varit jätte ledsen på dagis idag :( vilket brukar vara väldigt ovant då hon alltid är så glad och öppen annars men så fort vi kom för att hämta henne idag så brast hela hon och jag fick sitta och trösta henne i flera minuter och så hade det varit lite till och från hela dagen. Vår älskade tös! Hon hade saknat mamma :') Väl hemma och paketen öppnade så var det en glad tjej igen. Nova fick välja middag och det blev tacos och mjölk som "kärleksmiddag". Trött som hon var efter hon ätit kröp hon upp i mitt knä efter hon ätit upp och slocknade i famnen på mig redan halv 7. Nu menas jag skriver här på Iphonen kommer solstrålen in och vill sova på pappas sida, ja Johannes jobbar ju natt så sidan är ändå tom och jag får sällskap. Nej nu lägger jag ner skrivandet och ska krama om min älskade dotter istället för pladdra på med en massa skit ;) God natt!

 

 

Puss och kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: