4 april 2012 - SHOPPAT igen :)

2012-04-04 / 15:41:13
Shoppat nya skor IGEN, eller har dock inte fått dem ännu utan jag beställde dem igår kväll så hoppas på att dem vill komma snart =D Det var inte allt för många dagar sedan jag köpte mig ett par Converse, men skor kan man ju aldrig få för mycket av speciellt inte nu till sommaren ;) Denna gång blev det ett par tygskor i låg modell från SVEA, min älskade Johannes ville gärna köpa dem åt mig för att få mig lite glad, är han inte underbar? Jag har en för underbar man må jag säga. Istället för blommor får jag skor istället ;) Det är nästan bättre haha. Så nu hoppas vi dem är lika snygga på som dem är på bild.



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: