29 april 2012 - hänglås och arbetsskor.

2012-04-29 / 16:15:13

Nu är ALLT klart inför morgon dagen (Y). Börjar min första dag på praktiken på sjukhuset i morgon så nu är jag förberedd in i det sista. Var snabbt in till Växjö idag och köpte nya skor som tydeligen var bra för hårda golv, mycket spring och stressigt gående :) Känner dock på något sätt en stor onödighet och misstycke om skorna, men som Johannes sa: "du har bara en rygg som du redan ha problem med, varför göra den värre?!". Jo ja, men man får väll se det för vad de är. Kommer nog tacka mig själv senare. Ska ju jobba några år till och ryggen ska följa med ännu längre ;) Hade dock funnits roligare och köpa än dyra jobbarskor eller hänglås, haha.

Min kära dotter fick även träffa stor favorit idag inne på media market. Personen i frågan var vår alla käraste vän Nalle Puh <3 Lyckan i hennes ögon går knappt och beskriva. Hon kramade sönder stackaren och vägrade gå i från honom ;) Stumpan pratar om ögonblicket ännu. Så skoj och härligt att se hennes lycka <3




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: