26 april 2012

2012-04-26 / 20:43:12

Idag har det varit en dag fylld av ärenden, shopping och möten. Vid 10 tiden var jag, Johannes och Nova in till Växjö och på sjukhuset och så ordnade jag allt som har med praktiken och göra, så nu är det bara kläder kvar sedan är allt i sin ordning. Men de ordnar jag på måndag :) Nu är det nära!
När allt var färdigfixat så blev det en sväng till Grand sandmarkand och shoppa lite ytterplagg i form av överdragningsbyxor och en tunnare jacka som Nova ska ha på dagis och så passade vi även på att käka buffe, mumms mumms. Blev thaien för min del.... Mm i love! <3
Väl hemma åkte Johannes till jobbet, men kom sedan och hämta upp oss vid kvar i 3 igen, för vid tre var det dax för utvecklingssamtal på Novas dagis :) Men det blev bara glada nyheter. Fanns ingenting att invända på när det gällde Nova. Hon är så duktig på allt, lär sig så fort när det gäller något och hon fick endast massa beröm :') Barnen älskar henne och hon har så många kompisar på dagis. Behöver jag ens säga att jag är en stolt mamma?! <3

Nu ligger jag och Nova och myser i sängen till skilda världar som jag börjat om på igen :) Har dock sån huvudvärk så väntar bara till Nova somnar så även jag kan säga god natt! ;) Blir nog en tidig kväll för mig här.... Nej ni kära läsare, nu sätter jag punkt för ikväll :)

Puss och kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: