25 april 2012

2012-04-25 / 20:24:22
Herregud, kan inte förstå att det redan är 25 april. Det går så sjukt fort alltsammans och snart är det MAJ!! Galet.. Idag kan jag stolt säga att min och Novas helg har börjat. Sista dagen i skolan var i dag innan praktiken börjar på måndag sedan är det bara kämpa på i 4 veckor :)
Jag ska praktisera på Akutgeriatrisk avd 13 eller ett annat ord - multisjuka enheten för svårt sjuka, mestadelen är det äldre som kommer dit. Så från och med måndagen den 30 april - fredagen den 25 maj ska jag vara på ett sjukhus och jobba röven av mig. Det ska bli intressant och spännande faktiskt :) Hoppas bara vardagen går ihop och att allt löser sig nu när Johannes har börjat jobba ständig eftermiddag igen och jag kommer få göra det några kvällar i veckan också. Men allt brukar lösa sig i slutänden :) Som det ser ut NU kommer Johannes mamma snällt ner hit till Småland och ska passa Nova menas vi båda jobbar. Vi får bara hålla tummarna för de och att inget annat ändras! Denna helg ska jag njuta av Novas närhet och inte tänka på annat innan måndag :)
Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan tillsammans med Nova och titta på Arga snickaren. Så vi höres :) Ha det gott.

Puss och Kram //


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: