23 april 2012 - Inget viktigt!!

2012-04-23 / 18:46:03
Det har en lugn måndag idag faktsikt. Vi har varit på studiebesök på kem lab mellan 09.00-11.05 inne i Växjö, sedan var det bara att hämta Nova från dagis vid 12.00-tiden när vi kom tillbaka till Alvesta :) Resten av dagen har bestått av att jag och Nova har vilat en stund på eftermiddag, så har vi såklart lekt och nu myser vi i soffan för att börja koppla ner inför läggdax för Novas del. Resten av kvällen blir det nog inte mycket gjort. Har varken läxa att göra eller något annat viktigt så det blir nog bara soffhäng tills jag går och lägger mig.. Ska väll fylla i lite papper inför utvecklingssamtalet på torsdag, det ska bli spännande och se vad dem säger :) Dock tror jag inte det blir allt för skräckslaget, hehe. Vi får se. Ser fram emot det iallfall :)

Ja detta var inte så mycket till ett viktigt inlägg, men hade inge vettigare och skriva om heller för den delen :) hehe!
Nu ska jag bråka lite med Nova och hennes tänder ;) Så hej så länge!! OCH NI, GLÖM INTE KOLLA IN KLÄDERNA JAG HAR UTE TILL SALU :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: