10 september 2011 - BLOGGPAUS (!?!?)

2011-09-10 / 20:02:12
Hej "kära" blogg!!
Jag är rätt inaktiv just nu så jag kan väll säga att jag har tagt en bloggpaus, det finns annat i livet än att blogga till ingen nytta. Jag kommer väll och går som jag vill och har tid framöver, det finns ändå viktigare saker i livet just nu.. Så vänta inte i onödan, det kommer nog inte upp så många inlägg just nu i all denna stress. När det väl kommer är det för det hänt något speciellt eller jag helt enkelt har tid med detta. Som sagt, det finns ju annat i livet som är mycket mycket viktigare än dator. Jag har inte seta vid datorn på en vecka och jag saknar den inte :) Jag har min underbara familj som roar mig bättre. Så nu vet ni. Jag lever, men skiter i denna ett tag framöver!!

Vi hörs och syns när det finns tid till det =)



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: