8 maj 2011 - Framkallning av bilder från fujidirekt.se

2011-05-08 / 20:22:10
Nu har man beställt hem en jäklans massa små bilder och förstoringar i olika stolekar. Nu var det ett bra tag sedan vi beställde hem något så det blev ganska många bilder denna gång, men det är ju härligt med massa bilder! Det ska bli skoj när dem kommer. Jag älskar bilder och älskar och framkalla dem, även om det var några månader sedan nu ;) Så snart blir det lite nya bilder i ramarna här hemma. Inte alla men några samt lite nya förstoringar på väggarna, ME LIKE!!

Jag beställer mina bilder ifrån
http://www.fujidirekt.se/ 


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Fredrik

Kolla min hemsida i kommentaren, tips till nästa gång du framkallar foton så du får gratis framkallning!! (Bara betala för frakten som är 29 kr) Tror fuji har 100 gratis kort

Kommenterat - 2011-05-17 / 16:02:55  | URL - http://www.framkallningfoto.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: