6 maj 2011 - Möte med skolan!

2011-05-06 / 10:46:23
Har varit på möte med en syo idag och prata lite om ansökan och sånt till skolan jag sökte in på till hösten. Mötet gick bra, ansökan är nu inlämnad så nu är det bara vänta på svar om jag kom in eller inte. Vi får hålla tummarna! Det känns bra faktiskt, trotts att jag inte hade någon plan på detta innan så känns det helt okej :) - Ville bli sociom innan, men det får vänta tills senare :) Vill och måste ju komma ut och jobba någon gång i livet! x)

Blev så himla trött nu när vi kom hem så hade gärna gått och sovit! Har inte sovit många timmar inatt pga av att Nova har hostat och varit ganska så orolig :( Känns som man lega på helspän för att hålla koll på stumpan! Inte nog med att man är trött har man sån jäkla huvudvärk och ont i kroppen :/ Men att sova det får vänta tills min gullgris behagar sig att somna (hoppas på snart). Hon verkar inte heller så jätte pigg idag, har inte sagt så mycket eller lekt så mycket. Plutan! Tycker så synd om henne.. Nej nu ska jag gosa med min sötnos, hej då!


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: