3 maj 2011 - ♥ Min familj är mitt liv ♥

2011-05-03 / 20:15:20
Som ni ser har jag fixa min blogg lite granna :) Jag vart sugen på att greja lite själv med min blogg denna gång utan att be om hjälp och se så bra det blev för att vara första gången :) Okej, det är inge proffsgjort men jag har enbart använt mig av foton från datorn, www.picnik.com och paint, inga konstigheter alltså. Jag må säga att det blev rätt bra ändå! I bakrunden står det Jag älskar dig på olika språk, för er som inte förstog det innan. Jag tyckte det passa så bra in på min blogg :) Vad tycker ni om det nya utseende på min blogg? - Tänk på att det är första gången för mig. och att jag inte har någo photoshop på min dator ;) Sedan kan man ju inte bli bäst på en och samma gång heller. Men äntligen kan jag greja själv med min blogg. Känns extremt kul må jag säga, Hehe! 



070812 ♥ 090807 ♥ 090812 = Dem 3 viktigaste dagarna i mitt liv!



Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: