3 maj 2011 - Allt och inget!!

2011-05-03 / 15:35:19
Hej vilken underbar dag... Eller?
Nej ni här är det grått och trist och har varit nästan hela dagen. Solen har titta fram någon enstacka gång, annars har det inte varit skoj alls. Lika skoj som självaste dagen i övrigt med. Johannes är hemma tidigt idag, men sover en stund. Bad han gå in och lägga sig istället för att ligga och sova i stolen och se allmänt ful ut ;) Men när han väl har vaknat ska vi åka och handla lite :) Annars idag händer det inte ett skit, som vanligt dårå. Dagen erbjuder inte direkt på så mycket skoj när vädret inte är tipp topp!
Har haft och även har fortfarande en liten terrorist här hemma som inte alls på humör idag! Jag tror hon vaknade på helt fel sida imorse, trodde hon skulle vara lite gladare när hon vaknade men nopp! Idag verkar det vara en pust och stön dag och allt är mamma, mamma, mamma! Det måste ta på krafterna då man vaknar klokan 06:30 utan att direkt ha något och göra om dagarna haha..
Gud vad jag nu längtar (tro det eller ej) till den 1 juni då Nova förmodligen ska börja på dagis äntligen!! Tidigast den 1 juni iallfall. Kan ju även bli lite senare. Skulle få veta mer när dagen kommer.
ja, idag blev det väll inte direkt så sammanhängande inlägg, men vafanse! Det kan ju inte alltid handla om bajsblöjor och romantiska middagaar ;)

Ja just ja.. Fasen va arg jag blev lite tidigare idag!! En syo från skolan här i Alvesta jag förmodligen ska söka till hära ringde tidigare idag, och såklart så hann jag ju inte svara.. Så irriterande!! Varför hinner man aldrig svara när det är viktiga personer som ringer?? Jag ringde tillbaka och hade oturen att hon inte svara, JIPPI!! Lämnade ett medelande om att hon skulle ringa upp, men har inte fått ett samtal änu. Detta kan ju vara min ända chans ju :( FAN VA ARG JAG BLIR!! Sedan var det även en annan irriterande sak som hände. Vi fick post från sjukhuset i Växjö idag och ja... Hur kan man skicka en tid för ett sjukhusbesök inne i Växjö 2 dag innan man ska vara där? :0 Vi fick brevet idag och vi fick en tid den 5 maj, alltså på torsdag klockan 10:15 redan! :S Snabba puckar kan man ju säga.. Dock ringde Johannes och ändra den då tiden inte passa för han inte kan ta ledigt på såkort varsel och sedan nästan hela dagen då han gjorde det förra veckan, men ja vi får hoppas på en bättre tid nästa gång! :) Man blir väll inte direkt förvånad över sjukvården idag längre..


Aja, nog med mitt babel :P Hej och håå!!

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: