21 maj 2011 - Våryra i Alvesta

2011-05-21 / 19:06:57
Idag var det Alvestas våryra och såklart gick vi ner för att kolla runt lite :) Hade hoppas på att få se åsnan, hästen och lammet. Men de var inte där :( haha men se sånt fynd jag hitta... En Villarvalla klänning till Nova för ynka 20kr på Lillabus (en barnaffär i alvesta) ;) Inte illa!! Anledning till det låga priset var att de är lite lila fläckar som knappt syns mer än den under armen, fläckar som även kan försvinna i tvätten.. Toppen som dagisplagg och 20kr vad är det lixom?! :O Dem hade även stor utförsäljning på mängder av kläder från villervalla ifrån hösten -2010s kläder. Men det var väll det ända som var något att hurra över, resten var ju skit trist så vi åkte in till Växjö för att slå ihjäl lite tid. Inge fynd där inne men tiden försvann :)

Just nu längtar jag bara tills torsdag så vi kan åka hem till Köping igen, det var ett tag sedan nu OCH det är ju Köpingsyran den helgen. SMUT!! Så Nova kommer få åka karusell och få massor av saker, som alltid ;) Lite bortskämt, ja men visst!!




Uppdatering: Fläcken gick bort!! Så en helt ny tröja från villervalla fick jag för endast 20 just pga fläcken;) Det är INTE ILLA!!

Funderar starkt på att beställa dessa små skönheter här under till min älskade unge. Hur söta är inte dessa? Jag tycker dem är hel härliga! Hade gärna köpt dem själv om det fanns (?!) Dessa finns i Rosa och marin och du hittar dem på www.babyshop.se

                                                         



Puss och Kram //
 
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: