14 maj 2011 - KOSTAOUTLET!

2011-05-14 / 17:41:26
Idag har vi varit i Kosta och på deras kostaoutlet. Grymt mycket saker och man hade gärna köpt hela butiken om jag hade vela, dock sparade jag in väldigt mycket än vad jag behövde igentligen men fick ändå rätt mycket för en liten slant om jag får säga det själv :) Tillochmed Johannes är nöjd, då är det bra.. Jag köpte bara polan o pyret kläder samt ett par strumpor från lundmyr of sweden.. Hittade ett par grymt snygga shorts från Tommy Hilfiger samt ett par jeans från repaly & son, men köpte aldrig dem då dem var förstora för min lilla tjej :( Men vi ska dit flera gånger, så får shoppa på mig mera då =D GILLA!! Gjorde ett riktigt bra kap har jag insett nu efter vi kom hem och jag räknade in allt på miniräknaren, hehe!
 



JAG ÄLSKAR OCH SHOPPA, SPECIELLT NÄR DET ÄR KAP!! <3<3<3




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: