10 maj 2011 - Utedag!

2011-05-10 / 22:06:01
Idag har det varit ett helt underbart väder :) Varmt och soligt precis hela dagen, och det är fortfarande varmt även om solen gått ner. Jag flyter nästan bort känns det som! Jag och Nova har varit ute nästintill hela dagen idag. Vi har lekt i en lekpark på andra sidan Alvesta och sedan tog vi en skön promenad runt hela Alvesta :D Hett och underbart! Vi gick även och mötte älskling på jobbet när han hade slutat, så även han fick en skön promenad hem :) Visst är jag snäll? Ja, jag fick ju för mitt gå runt hela Alvesta och vara snäll. Nu ser jag ut som en vandrande kräfta, tyvärr.. Det är inte alls snyggt må jag säga! Hade inte de bästa linnet för en snygg bränna om man säger så. Men jag ska inte säga så mycket. Jag och Nova har haft en jätte mysig dag ute i solen och det är ju iallfall huvudsaken :) Och min unge är nog den smartaste jag var.. Idag när vi var på willys för Nova skulle få en glass så ratade hon glassen och valde vatten istället. Smart val måste jag säga! :) 





Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på big brother, sedan blir det sängen för min del.





Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: