1 juni 2011

2011-06-01 / 00:19:56
Hej och hå!
Nu var det 6 dagar sedan sista inlägget var och det är redan 1 juni :O Helt galet! Det blev lite ändrade planer i söndags den 29de, nämligen att jag och Nova stannade kvar i Köping medans Johannes fick åka hem själv till Alvesta denna gång :) Jag och Nova kommer åka hem på torsdag igen då mamma och Gunnar sjutsar hem oss och stannar själva tills på söndag eller måndag. 



Ville inte riktigt åka hem i söndags och då kom mamma och Gunnar på att dem kunde köra hem oss senare i veckan och så stannar dem kvar i Alvesta dem med eftersom det är långhelg nu och allt sånt. Jag har haft extremt skoj denna vecka faktsikt, trotts att jag saknar min älskling och katterna hemma :) Men lite miljöombyte är aldrig fel, speciellt inte nu när allt är som det är..
Har precis kollat på unga mödrar och funderar nu på om man kanske ska ta och kolla på fyra bröllop som jag missade tidigare när man ändå är igång :) Dock är klockan mycket, JAG VET- men jag är inte ett dugg trött om jag ska vara helg ärlig. Jo men jag gör det, sedan får jag ta smällen i morgon istället.

Helgen har varit helt okej. Vädret kunde dock ha varit bättre men vi hade skoj och trevligt ändå:) Nova har fått hur mycket saker och pengar som helst av alla. Ja, sedan kan man ju undra hur man lyckas få ihop ÖVER 500kr (om inte 600kr nu) i enbart småpengar på en helg/vecka? :O Jo, Nova har lyckas med det iallfall!! "MINA pengar" säger hon och sedan lägger hon dem i sin pengburk som hon fick av mamma/mormor :) Hon vet att allas småpengar är HENNES och ingen annans ;) ♥  Min underbra lilla lilla tjej. Bortskämd till tusen är hon! Bilder kommer när jag är hemma igen på helgens och veckans händelser om någon är intresserad villsäga!


Jaha, jaa nu vet ni att jag lever och mår helt okej :) Ha det gott så höres vi!!


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: