29 mars 2011 - BVC och 18-månaderskontrollen

2011-03-29 / 16:39:40
Då var bvc avklarat :) Det gick jätte bra trotts att sprutan i armen inte var någon höjdare, men hon var jätte duktig! Vi ska även på en extra viktkontroll i maj för att följa upp hennes dåliga viktuppgång :) Det känns jätte skönt att dem vill hålla koll på henne lite då dem inte brytt sig så himla mycket över det fören nu idag (i köping då). Dem ringde mig efteråt att vi varit på bvc och vi pratade lite om vad dem tyckte om hennes vikt. Så det ska bli skönt! Äntligen säger jag bara. Även om jag inte varit så jätte oroad över hur hon är. Känns bara när man är på självaste bvc och dem påpekar det hela tiden, men idag av alla gånger slapp jag det =D Jag menar, hon äter som hon ska, hon är frisk som en nötkärna och har inte varit sjuk många gånger under sitt snart 20-månaders långa liv och hon utveklas kalas. Så varför vara orolig??! :) Men jag hade ju tyckt att det hade varit bättre om hon hade gått upp mer än 1kg på snart 5 månader :O Men vi har en liten tös, så är det bara :)



Idag:
Vikt: 9930g
längd: 76 cm
hvof: 46cm


Den 1 november:
Vikt: 8945g
längd: 74 cm
hvof: 44cm



Puss och kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: