21 mars 2011 - Allt och inget!!

2011-03-21 / 23:30:54
Hej och hallå!
Jag är lite glad idag trotts huvudvärken. Johannes fick ett sms nu ikväll innan han gick och la sig om att min skilda världar-box är på väg hem till mig, vilket kan betyda att den kanske ligger i brevlådan imorgon :) HAPPY HAPPY! Som jag har väntat! Så då vet ni vad jag ska göra imorgon om den kommer ;) Sedan har jag sett att deklarationen är på väg ut till folket nu hära, och även det är spännande i år. Förra året fick jag tillbaka 3250kr på skatten och då hade jag ändå bara betala från den 1 augusti fram till om det är årsskiftet eller om det är ända fram till mars(?) Ja, jag vet inte. Så det ska bli spännande! Kan ju hoppas man får några kronor tillbaka så man slipper restskatt. Alla småpengar är välkomma känns det som, det är bättre än att betala tillbaka. Nog om det :)

fredag åker vi till köping igen. Johannes ska greja med nya däck och sånt till bilen inför besiktningen. Så det ska bli skoj! Det var ett bra tag sedan vi var där nu. Man har ju varken tid, lust eller pengar att åka hela tiden. Även om man kanske vill ibland. Men man kan inte få allt som man vill, även om jag och Nova får mycket! :D Vi ska även hämta hem liggdelen till vagnen då vi har fått många förfrågningar om den. Så vi har tagit bort hela vagnannonsen och sedan ska vi sätta in en ny med vagn, liggdel och massa tillbehör till :) Vi har ju som några kanske inte vet köpt en ny vagn, en bugaboo :) Är otroligt nöjd! Men nu behöver vi få Emmaljungan såld för att få mer plats. Den kan ju inte finnas och bara samla dam lixom! ;) Känns lite onödigt! + att det finns ju pengar i den också :)

Happ annars idag har det inte alls hänt mycket. Har varit rätt seg, så har väll inte orka. Ont i huvudet från jag vaknade och det har fortfarande inte gått över. Det kommer tillochfrån och nu är den tillbaka igen. JA jag dricker mycket vatten, så det kan inte vara det och jag sover helt lagom med. Vi var och handlade en snabbis men mer än så blev det inte. Men nu ska jag iallfall gå och sova bort skiten! Får se om man får plats i sängen sin. Nova har somnat i våran säng efter mycket om och men. Pluttan! Men det är mysig :) Man får passa på menas dem är små. Men nu säger jag iallfall god natt. Ska läsa igenom så det inte är nå stavfel, sedan blir det soooova :D Natti natti!!




Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: