7 mars 2011 - En unge i minuten <3

2011-03-07 / 21:46:37
Sitter och kollar på En unge i minuten som går på tv4 just nu. Det väcker så otroligt fina men även tråkiga minnen för mig. Jag låg själv på samma förlossning för för EXAKT 19 månder sedan ♥ Jag blir så himla rörd inom mig när jag ser salen, hallen, kontrollrummet, och allt man varit med om. Ett minne för livet helt enkelt. Extra skoj är det ju och kolla på programet eftersom mitt egna barn är född på samma förlossning. Underbar känsla som inte går och besvkriva :) 
Får se om man känner igen någon, eller om "mina" barnmorskor och läkarna är med :) Nu ska jag kika vidare, vill inte missa något =D Men fan vad det är paus hela tiden...

Även ett stort GRATTIS till våran tös som blev 19 månader idag, grattis hjärtat! ♥
Mamma och pappa älskar dig så otroligt mycket!




Puss och kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: