30 mars 2011 - En sjukling här hemma!!

2011-03-30 / 20:07:07
En hemsk kväll innan Nova somnade tillslut. Nova har åkt på magsjuka, fått utslag på hela kroppen och fått feber. Inte så jätte hög (38,0). Funderar på om det är en reaktion från vaccinsprutan hon fick igår, eller vad det kan vara för fel?! Men det är lite konstigt också om det skulle vara det för på vaccinationspappret och dem på bvc sa att symtomen inte skulle komma fören 5-12 dagar då denna spruta inte var detsamma som dem som hon fått innan. Mammas älskling då! :( Jag känner mig så himla maktlös och vet inte vad jag ska göra för henne då hon inte kan tala om för mig helt och hållet vad det är som är felet. Helt från ingenstans började hon hurkla sig och så började hon kräkas :O :( Hon har även varit lös i magen under kvällen igår och så idag (ursäkta infon) och det är inte normal då hon aldrig är det :/ Hatar när hon är sjuk, men vilken föräldrar gör inte det! Och inte minst eftersom Nova så sällan är det. Man är lixom inte direkt van med det. Skrev ju tidigare idag att Nova varit hängig och blivit snorig under natten och så kom detta på allt :/ Stackas lilla pluttan!! Så inatt får Nova gumman sova i våran säng så jag kan ha ett extra öga på henne under natten. Vad gör man inte lixom? Jag gör allt för min lilla älskling! ♥ ♥


Snart inväntas pizza, vi har varken hunnit eller haft lust göra mat idag vilket är förståligt. Så det ska bli gott :) Nu ska jag dra mig och hämta bestick och göra iordning :)  Ska även såklart kolla på sveriges mästerkok och sedan är det Greys anatomy och efter det är det big brother, tv hela kvällen :D Efter det är det sängen som gäller. Ville bara uppdatera lite! :) tjingeling!!
 
Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: