30 mars 2011 - ♥ ♥ ♥

2011-03-30 / 11:36:08
Hallå :)  Här sitter man uppe ensam för tillfället menas Nova precis gick och la sig för att vila en stund. Får se om hon kommer upp igen eller om hon faktsikt somnade. Hon har varit lite snorig idag så hon har inte varit så jätte pigg. Tror det är efter sprutan som hon fick igår. Själv sitter jag och inte gör allt för mycket, jag tvättar idag ;) och för en liten stund sedan fixade jag och Nova iordning åt Stampe. Nova var så duktigt! Hon fixade både spånet och maten nästan själv. Visst vi hjälpes åt med spånet, men det var inte alls mycket som jag behövde göra. Så sött och så duktig! Man kan inte annat än bli stolt!! ♥  ♥  ♥


... Dock dröjde det inte allt för länge innan Nova kom upp igen;) Busungen! Ska ta och lägga mig brevid henne och läsa en saga så hon kanske somnar :) Det blev ett kort inlägg. Hej då!


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: