3 mars 2011

2011-03-03 / 22:22:18
Här sitter man uppe helt ensam och glor på Big brother och garvar åt grukan, han är ju bara för störd asså. Men kan ju inte direk påstå att jag har super skoj ändå. Men ska ta och gå och lägga mig efter detta. Känner mig som ett ufo som sitter och stirrar här helt ensam =P Nova var lite små busig här ikväll. Hon vägrade och sova, och man skulle läsa rödluvan för henne flera gånger om, förstår inte hur den kan vara så himla bra. Men tillslut efter många om och men somnade hon iallfall. Vet dock inte vart, om Johannes tröttnade och la henne i våran säng eller om hon ligger i sin (?). Vilken koll man har va?? haha! Men vi fick lite frid och fröjd i 5 minuter tills Johannes somnade i soffan och gick sedan och la sig. Skoj va? Men somsagt jag är rätt van så jag har sluta bli ledsen och besviken nu mera.
Annars idag har det inte hänt ett skit. Har haft så jävla tråkigt så det finns inte. Har inte funnits ett skit och göra idag, vädret har heller inte varit så jätte skoj. Mulet och grått, inge trevligt alls. Har seta i pyjamas nästan hela dagen. Fram tills Johannes kom hem då bytte jag om. Hade ingen ork till att byta kläder, eller ja jag orkade byta till en t-shirt men resten fick vara ;) Men men även såna dagar finns och dem är helt okej :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: