28 mars 2011 - Såld vagn!!

2011-03-28 / 18:49:27

Våran Emmaljunga nitro city är nu såld :)
Och kommer nu mera rulla nere någonstans i skåne :) (tror jag dem sa). Jag tror dem kommer bli jätte nöjda över köptet för bättre och snyggare vagn för dem pengarna kommer dem nog inte få + att dem fick så mycket med den också. Så nu är man 4000:- rikare, och dem pengarna kommer såfort som vi hittar en insättningsautmat sättas in på sparkontot igen. Skönt att ha fått den såld nu! Jag är så otroligt förvånad fortfarande att det gick så himla fort :O Det tog somsagt ca 1 timma innan han ringde och tingade vagnen tills idag och det tog nästan bara 2 minuter innan dem sa att dem skulle ta de. Jag hann knappt få ut den =P Hej då älskade Emmljunga, och hej hej kära bugaboo :D


Imorgon återstår ett 18-månaders besök med spruta och allt sånt på bvc, Ja trotts att Nova snart är 20 månader ;) Jag hoppas och tror att Nova väger runt 10,4-10,5kg och är runt 76cm lång :) Nu var det ett tag sedan vi var till bvc, och denna gång är det första gången vi ska på bvc här i Alvesta :) Ska bli spännande och se! Får återkommer om mer imorgon. Hej och hå!!




Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Vad skönt å kul att ni fått vagnen såld :) Det är alltid kul att få in pengar så man kan köpa annat/nytt eller lägga på framtida grejer kanske. Kram <3

Kommenterat - 2011-03-29 / 12:02:21  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: