27 mars 2011 - Hej då kära Emmaljunga <3

2011-03-27 / 23:32:35
Jag är så himla glad och lättade så det är inte sant :D Vi hämtade hem liggdelen från Köping till Emmaljungan nu här och la ut en ny annons på blocket tidigare idag. Bara ca: 1 timma efter annonsen blivit inlagd så ringer det en kille och vill ha den :D Så han tingade den tills i morgon då dem skulle komma och hämtar den :) Hoppas dem blir nöjda och för det priset han får för den ska dem vara glada då dem fick en nästa helt ny åkpåse som vi köpte här i december samt så följer täcke, kudde och 2 påslakanset som även det är helt nytt, endast tvättat nu idag då dem legat uppe på vinden! :) Vi sa innan att om dem köper vagnen för det priset vi angett så får dem åkpåsen med utan extra kostnas om dem vill. Var knappt en fråga om prutning när dem hörde att dem fick den med :) Så det var skönt. Hoppas bara dem inte backar nu. Då blir jag lite ledsen i ögat. Men det tror jag inte, han lät så frästad så. Nej så nu om vi får den såld ska jag nog skaffa en ny klädsel till bugaboon och resten av pengarna kommer gå in på vårat sparkontot (=



Hej då kära vagn, vi kommer sakna dig! - JAG ÄLSKAR DIG KÄRA LIGGDEL!!




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: