18 mars 2011 - FREEEDAG!!

2011-03-18 / 21:57:58

Då var det fredag och det har varit en fullspäckad dag för våran del :)
Tidigare idag har jag och Nova träffa Sandra och hennes dotter Jamina. Vi hade det jätte trevligt! Vi tog en fika på byn och gick runt i Alvesta och prata. Barnen var väldigt trötta efter ett tag så vi sade hej då och Nova somnade i vagnen på 2 minuter. Jag passade på och gå in på lilla bus menas Nova sov och hittade massa fina plagg från villervalla som jag skulle vilja köpa till henne. Men vi får se hur det blir med det :) Flörta med Johannes kan man alltid göra, sedan om han köper de det är ju en annan sak ;) Väl hemma krånglade jag med sittdelen upp för alla trappor och väl uppe när jag skulle lägga Nova i sängen så vaknar hon. Och jag som hade slitit så upp för alla monsterrappor! :( Men jag la henne iallfall i sängen och hoppades att hon skulle sova. Det blev tyst så jag trodde hon sov ända tills Johannes kom hem och jag gick in och kolla om hon var vaken eller inte. Såklart var hon det, hon satt upp i sängen och bläddrade i sin favvobok RÖDLUVAN! Den som vi läser VARJE morgon till morgonvällingen. Ja, hon älskar verkligen den boken och ingen annan bok duger. Men när hon ändå var vaken så åkte vi in till Växjö för att handla mat och lite annat då det ekade i kylen och vällingen var näst intill slut. Så det blev lite uppfyllning och så fick Nova lite nytt till gardebroben. En jätte fin klänning och strumpbyxor med volanger i rumpan. Underbart söta plagg :) Vi kom hem vid halv 6 så det var bara göra i ordning maten på engång. Ikväll bjöds det på tacos här hemma. MUMMA!! Och nu sitter jag här och bara tar det lungt menas dem andra latmaskarna sover - Ja jag börjar bli rätt van med att vara vaken ensam vardags som helg. Men efter big brother ska även jag gå och sova. Varför sitta uppe ensam lixom? 


Novas nya klänning!! Söt va? Nej nu har jag inte så mycket mer och skriva om så herrå!!




Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Carro

Vilken fin klänning =) och tack för kommentaren gumman <3

Kommenterat - 2011-03-21 / 11:57:31  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: