12 mars 2011 - mammor pappaor och barn!

2011-03-12 / 15:31:08

En tråkigt lördags som kommer bli jätte skoj lördag fram mot kvällen.
Jag ska snart gå in och fixa till mig lite, för vid halv 7 ska hela familjen hem till Elin, Wilmer och Adam. Men innan det ska vi handla med oss lite gott (vi delar på kalaset). Dem har precis flytta till egen lägenhet så dem ska ha en lite "inflyttningsfest", men inte på det traditionella settet med sprit och fylla utan med mammor, pappor och barn ;) Det är väll så med tiden när man får barn att det inte alls blir som när man själv var "ung & Dum", hehe! Vi ska även dit och kolla på melodifestivalen, barnen får leka av sig med varann och jag tror det blir jätte skoj :) Känns som jag behöver komma bort från min bunker och ha skoj med mina vänner. Ha en trevlig kväll, det ska iallfall jag ha :)




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: