10 mars 2011

2011-03-10 / 12:22:23
God middag kära läsare!
Jaha, då var det redan torsdag idag och det betyder att det snart är helg igen, jippi! vart tar dagarna vägen? Trotts att man inte gör ett skit om dagarna så känns det som veckorna flyger iväg! Men tur är väll det, skoj om det gick segt hela veckorna, och man skulle vara på dåligt humör hela tiden.

Idag kan jag inte påstå att det är det roligaste vädret här i småland. Det snöar och blåster, mindre skoj. Hade ju hoppas på att våren skulle komma så man slapp alla vinterkläder, overaller och allt annat skit. Orkar lixom inte längre! GE MIG VÅR. Men nej då, nu har snön återvänt hit igen. Men man får väll vara glad att de smälter lika fort som de landar på marken :) Annars idag är det bra med mig, tackar för dem som undrar. Nova sover tidigt idag och jag sitter och kollar på desperate housewives och efter det ska jag med gå och lägga mig tror jag faktsikt :) Man får passa på menas man kan! hihi
Vad ska ni hitta på idag då? :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: