7 juni 2011 - 1år och 10 månader <3

2011-06-07 / 10:31:55
Månaderna går och idag blir vår älskade tjej 1år och 10 månader
Nu är det bara 2 ynka månader kvar tills hon blir hela 2år. SHIT! Vart har tiden tagit vägen? Kan ingen bara stanna tiden för en stund så jag får njuta lite till?! Min lilla lilla bebis har blivit så stor! :') ♥ *Tår i ögat*
Tycker det har gått så grymt fort, och så säger jag nästan varje gång det kommer till att det blir den 7 varje månad. Men det är ju sant! Det var ju faktsikt "nyss" hon var låg och var helt livlös och nu är hon en "stor" dam med mycket vilja och energi. Men det är faktsikt snart 2år sedan. Det är heeelt sjukt.. Min lilla bebis!!



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: