21 juni 2011 - Allt och inget

2011-06-22 / 00:00:52

I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Ja några stycken faktiskt :)
Fått ditt hjärta krossat: Nja..
Träffat någon som förändrat ditt liv: både jag och Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: nee faktiskt inte..
Kysst en kompis: nopp 


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Då fyllde jag 20 och då var jag ut (fast nykter) med en kompis :)
Vilken tid vaknade du idag: runt 7
Vad gjorde du igår runt midnatt:  Kolla på film
Någonting som du längtar till: 1 septermber :)
Senaste gången du träffade din pappa: Det var länge sedan nu
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nee jag är rätt nöjd med mitt liv :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: yes!
Vad gör dig irriterad just nu: Falska personer
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Jag personligen tycker jag är en jätte bra mamma till Nova.

DEN FÖRSTA

Operationen: Magen
Piercing: Öronen
Tatuering:
Bästa vän: Emmy
Sport: ballet 
Husdjur: både katt och hund
Vaccination du minns: stelkramp?
Förälskelse: Den minns jag mycket väl :)
Alkohol du drack: "Ubåten" ;) (sprit i ett shotglas och öl i en glassko)


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: båda delarna
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: spontan
Tatueringar eller piercingar: tatueringar

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: