20 juni 2011 - Shopping :)

2011-06-20 / 21:22:23
Både jag och Nova har fått lite nytt i garderoben idag :)
Jag köpte det efterlängtade klänningen idag och jag är helt kär i den  Den ska jag ha på midsommar. Vi köpte även en ny jacka till Nova, det blev Johannes som fick välja färg till Nova och se så snyggt val han gjorde (som alltid) :D Nova blev jätte snygg i nya jacka :) Har en man med bra smak!! ;)
Vi glömde ju hennes jacka i Köping sist vi var upp och hon har bara haft en poncho och regnjackan, så nu blev det en ny jacka. Johannes han fick inget denna gång, han köpte på sig sist hehe..


Novas nya snygga jacka från märket Villervalla och min midsommarklänning. 
Har fått redan fått mycket förfrågningar om vart den är köpt och kostar, så nu vet ni det - På JC 399kr

 

 Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: