8 juli 2011 - En fullspäckad dag :)

2011-07-08 / 11:05:36
Igår var det fullt upp hela dagen först var vi DAGISbesök inför 15 augusti då Nova äntligen ska börja på dagis och efter det gick vi raka vägen hem till bästa Elin och Wilmer och mysa med dem hela dagen ♥
Vi gick till Willys och handla middag och efterätt, blev barnens favorit: Korv, mos och tundbröd :) Efter maten var vi så trötta att vi alla 4 somnade i soffan :P Elin som prata i sömnen säger - "Jag sover inte, jag ska bara vila" ;) Gud så kul det lät!!

På kvällen sedan tog jag och Elin lite barnfritt och lämnade ungaran hemma med pappa Johannes och Adam och gick ut och käka gott och drack lite gott och bara unna oss tid och ladda batterina lite :) Hade en otroligt trevlig kväll... och välbehövligt var det med. Jag fick sjuts hem av snälla Adam lite efter 00.00 slaget och sedan var bara raka vägen till sängen för att orka med morgondagen.. Känner nog att jag kanske måste unna mig egentid lite oftare, så sällan jag bara får vara jag och ha en trevlig tjejkväll tillsammans med goda vänner. 


 
En tjejkväll med den bästa ♥




Puss och Kram // 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: