24 juli 2011 - Allt och inget!!

2011-07-24 / 09:19:29
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev, jag vet! Men har inte riktigt haft tid eller lust heller för den delen och sitta här vid datorn. Det finns faktsikt annat och göra än att sitta här hela tiden. Sedan har vi ju mamma, Gunnar och mina 2 bröder på besök här nere i småland så man har lixom prioritera annat än just sitta här vid dator =)
Men nu skriver jag ett litet inlägg iallfall.
Det har väll inte direkt hänt så jätte mycket faktsikt, inget speciellt heller för den delen. Det har regna konstant nästan sedan mamma och de kom ner i tisdags. Riktigt skit väder, kallt och ruggit. Ingen hit vill jag säga er. Vi köpte tillochmed en mössa till Nova som matchar hennes gröna villervalla jacka (i samma serie) här i veckan för att det är så kallt ute :S Vart tog sommaren vägen?? :( Det var en kväll det var lagom bra väder och inte så kallt ute så vi var ute i trägården hela kvällen. Men ändå, det är så himla tråkigt, så tråkigt att Nova får bo i sina regnkläder och gummistövlar så fort vi ska ut och leka. Vill ju ha sommaren tillbaka igen... :(


Igår: Vi var till IKEA i älmhult igår en sväng, hittade inte ett skit.. Sedan på kvällen kollade vi på en sån jävla sjuk film - "i split on your grave", det var en hemsk film om du frågar mig. Inget för känsliga tittare vill jag säga. Men de fick sitt straff där efter.. Den borde alla våltäcks män få se;)
Idag är det söndag. Den tråkigaste dagen på hela veckan. Allt är nästintill stängt och det finns inte mycket man kan göra + att det är dåligt väder :/ ÖKEN DAG VILL SÄGA här i Alvesta.. Hum.. Vad ska man mera skriva då? - som sagt, det har ju inte hänt så mycket speciella saker..

- Ursäktar mig utefall det finns stavfel eller osamanhängade meningar, men det blev som det blev här!! :P


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: